معرفی نیرو‌های جدید شعب اجرای احکام شورای حل اختلاف اهواز

طی مراسمی و با حضور رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان، نیرو‌های جدید شعب اجرای احکام شورای حل اختلاف اهواز و با اعطاء ابلاغ به آنان، معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به منظور تمرکز، بهبود و تسریع در روند اجرای احکام مجتمع‌های شورای حل اختلاف اهواز و با توجه به اهمیت اجرای احکام به‌عنوان نتیجه نهایی فرایند دادرسی و نقش آن در اثربخشی احکام شورای حل اختلاف طی مراسمی با حضور عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان، بحرانی معاون رئیس شورا‌های حل اختلاف استان، آسترباف معاون امور اداری و شلیبی مسئول کارگزینی اداره کل شورا‌های حل اختلاف استان، نیرو‌های جدید شعب اجرای احکام شورای حل اختلاف اهواز با اعطاء ابلاغ به آنان، معرفی شدند.

در این مراسم عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان بر لزوم سرعت و جدیت در اجرای احکام شورای حل اختلاف تاکید کرد و گفت: کاهش مانده پرونده در واحد اجرای احکام شورای حل اختلاف علاوه بر تسریع در احقاق حق مردم، از رسوب پرونده در شعب اجرای احکام جلوگیری و رضایتمندی مردم از شورای حل اختلاف را به دنبال دارد.

او بیان داشت: اعضاء شورا‌های حل اختلاف استان باید با دلسوزی و نهایت دقت و همچنین تسریع در روند رسیدگی به و مختومه کردن پرونده‌ها به صلح و سازش تلاش فراوانی داشته باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.