شهردار ایرانشهر گفت: از تمام ظرفیت‌های شهرداری برای ضدعفونی کردن مکان‌های عمومی در سطح شهر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده می‌شود.

بسیج امکانات شهرداری ایرانشهر برای مقابله با شیوع ویروس کرونابه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، نوراحمد درخوش شهردار ایرانشهر  اظهار داشت: ایستگاه‌ها و اتوبوس‌های خط واحد، نیمکت‌ها، مبلمان شهری و فضای اداری شهرداری و سازمان‌های تابعه هر روز ضدعفونی می‌شوند و این اقدامات در طول ایام هفته به صورت مرتب ادامه خواهد داشت.

او بیان کرد: چندین تیم شهرداری در سطح شهر مشغول ضدعفونی هستند و روند ضدعفونی بصورت مداوم در روز‌های آتی ادامه خواهد داشت تا شهروندان بدون هیچ نگرانی در سطح شهر و اماکن عمومی تردد کنند.

شهردار ایرانشهر گفت: میکرب زدایی مجموعه‌های بازی کودکان در پارک‌های سطح شهر در حال انجام است تا در صورت استفاده کودکان متبلا به ویروس کرونا نشوند.

او  اظهار داشت: در کنار این اقدامات عمومی، بهداشت فردی و سلامت کارکنان شهرداری ایرانشهر نیز مدنظر قرار دارد و ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با ضد عفونی محل کار، فضا را برای فعالیت کارکنان شهرداری فراهم کرده است.

تا کنون ۲ نفر در ایرانشهر مبتلا به ویروس کرونا شدند که هم‌اینک در بیمارستان بستری هستند و به گفته رییس دانشگاه علوم پزشی ایرانشهر حال عمومی آنان رضایت بخش است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار