کمرئی گقت: در آموزش تلویزیونی سعی بر این است تا ۲۵۰ عنوان درسی را با استفاده معلمان مجرب برای دانش آموزان ارائه کنیم.

۲۵۰ عنوان درسی در تلویزیون مدرسه آموزش داده می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی  آموزش و پرورش درباره برنامه تلویزیونی پرسشگر درباره آموزش‌های مکمل به دانش آموزان با توجه به تعطیلاتی اخیر بیان کرد: جلساتی از دی ماه با شبکه آموزش داشتیم و مصوب شد تا برای تحقق عدالت آموزشی از بستر رسانه ملی استفاده کنیم و در این مسیر تولید محتوا و نظارت بر آن بر عهده آموزش و پرورش است.

او ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده جذابیت در تدریس را مورد توجه داشتیم و آمادگی داریم تا از ایده‌های نو استفاده شود در مقابل ار خانواده‌ها درخواست داریم تا همراهی لازم را در این مسیر داشته باشند و شریک یادگیری فرزندان باشند.

۷۰ درصد آموزش بر اساس بودجه بندی است

در ادامه علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه درباره آموزش تلویزیونی بیان کرد: در توافق با شبکه آموزش بر آموزش فراگیر متمرکز شدیم و بیش از ۲۵۰ عنوان درسی و ۲۰۳ رشته کاردانش داریم.

او با اشاره به اینکه این کار فرصت خوبی برای حفظ ارتباط مستمر با آموزش و خارج شدن خانواده‌ها از نگرانی است، گفت: در آموزش تلویزیونی بر دروسی متمرکز هستیم که امکان آموزش از طریق تصویر میسر باشد و در کنار ان به تدریج بسته‌های آموزشی ارائه خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه با تشریح جزئیات بیشتر این طرح اظهار کرد: معلمان را معرفی می‌کنیم و ۷۰ درصد آموزش بر اساس بودجه بندی انجام شده و برای آموزش ادامه دروس باقی مانده پیش می‌رویم و از معلمان برگزیده و سرگروه‌های درسی  بهره 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.