برپایی جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر‌های نوروزی در ایذه

معاون سیاسی فرماندار ایذه از برپایی جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر‌های نوروزی با حضور جمعی از مسئولان در این شهرستان خبر داد.

 کردی معاون سیاسی فرماندار ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر‌های نوروزی با حضور جمعی از مسئولان در این شهرستان برگزار شد.

او با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور بیان داشت: لغو سفر‌های نوروزی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس از توصیه‌های وزارت بهداشت است.

کردی در ادامه تصریح کرد: شهرستان ایذه گلوگاه اصلی و ارتباطی استان با استان چهارمحال و بختیاری و اصفهان مطرح بوده و به خاطر همین موقعیت راهبردی یکی از محور‌های گردشگری خوزستان است.

معاون سیاسی فرماندار ایذه با اشاره به اینکه سال گذشته شهرستان ایذه میزبان ۱۳ هزار و ۳۵۰ مهمان نوروزی بود تصریح کرد: با وجود شیوع کرونا به نظر می‌رسد که سفر به این شهرستان در ایام نوروز انجام می‌شود، بنابراین باید اقدامات پیشگیرانه صورت گیرد و برنامه‌های نوروزی با توجه به دستورالعمل‌های کنترل این ویروس انجام شود.

این مقام مسئول در پایان گفت: امیدواریم میزان شیوع این بیماری تا ایام نوروز کاهش یابد تا آسیب کمتری به گردشگران وارد شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.