رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد;

تشدید اقدامات کنترلی برای مقابله با کرونا ویروس در ایلام

رئیس پلیس راه استان ایلام از برگزاری جلسه هم اندیشی با هدف تشدید اقدامات کنترلی در خصوص پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس با حضور کلیه دستگاه‌های متولی خبر داد.

تشدید اقدامات کنترلی برای مقابله با کرونا ویروس در ایلام

سرهنگ  رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت : پیرو دستور دادستان استان مبنی بر کنترل وسائط نقلیه در ورودی و خروجی استان ایلام به منظور حفظ سلامت مردم و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، سریعا جلسه‌ای در این خصوص با حضور دستگاه‌های متولی تشکیل و برگزار شد.

او ادامه داد: در این نشست مصوب شد نسبت به اعزام تیم‌های مشترک به ورودی و خروجی استان همچون ایست و بازرسی سپتون، ایست و بازرسی پل سیمره، چهارمله و روبروی پلیس راه‌های ایلام-مهران و ایلام-کرمانشاه اقدام شود.

همتی زاد ضمن دعوت همشهریان به حفظ آرامش و رعایت مسائل بهداشتی افزود:در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در ورودی و خروجی استان بنابر تشخیص کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی، وسیله نقلیه و افراد مشکوک جهت انجام آزمایشات مربوطه و ضدعفونی به مرکز درمانی مشخص شده هدایت می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان ایلام بیان کرد: همشهریان از تردد و مسافرت‌های غیرضروری اجتناب کنند، در صورت مسافرت به سایر استان‌ها حتما نکات بهداشتی را رعایت کنند، از افرادی که دارای علائم شبیه آنفولانزا می‌باشند، یک متر فاصله بگیرند، حتی الامکان از ورود به مکان‌های پرازدحام خودداری و در طول مسافرت از تماس دست‌ها با چشم، بینی و دهان قبل از شستشو جداً خودداری کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.