کرونا همه تیم‌های هلال احمر مازندران را به خط کرد

همه معاونت‌ها و واحد‌های عملیاتی هلال احمر مازندران اکنون در آماده باش کامل قرار دارند.

کرونا همه تیم‌های هلال احمر مازندران را به خط کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت: ده‌ها تیم از نجاتگران هلال احمر از هفته گذشته در مبادی ورودی استان مشغول اجرای طرح تب سنجی از مسافرین هستند.

او با بیان اینکه این عملیات با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان در همه محور‌های ورودی مازندران در حال انجام است، افزود: با توجه به گستردگی دامنه شیوع ویروس کرونا و نگرانی عمومی از آن، جمعیت هلال احمر به عنوان بزرگترین سازمان امدادی با بسیج تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در این عرصه مشارکت دارد و از ارائه هرگونه کمک و خدمت به همنوعان نیازمند دریغ نخواهد کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت: با توجه به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا، همه دستگاه‌های اجرایی از جمله هلال احمر موظف به مشارکت موثر در فرایند کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا شدند.

اکبری افزود: جمعیت هلال احمر بعنوان دستگاه اجرایی معین دانشگاه علوم پزشکی، با تمام توان و ظرفیت عملیاتی در این عرصه حضور دارد تمهیدات لازم برای کمک به متاثرین احتمالی در صورت افزایش شمار مبتلایان اتخاذ شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران بر اهتمام جدی شهروندان بر رعایت نکات بهداشت فردی و اجتماعی تاکید کرد و گفت: ویروس کرونا چالشی جهانی است که شکست آن در سطح ملی، نیازمند عزم همگانی و مشارکت متعهدانه همه افراد است.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.