استاندار قزوین :

اقلام بهداشتی مورد نیاز در استان به میزان لازم تامین می شود

استاندار قزوین در جلسه تنظیم بازار گفت: با ایجاد خطوط جدید و افزایش میزان تولید در روز‌های آینده مواد ضدعفونی کننده، ماسک و الکل به میزان لازم در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جمالی پور استاندار قزوین در جلسه تنظیم بازار گفت: با ایجاد خطوط جدید و افزایش میزان تولید در روز‌های آینده مواد ضدعفونی کننده، ماسک و الکل به میزان لازم در اختیار همه شهروندان قرار می‌گیرد و از مردم هم انتظار می‌رود که به میزان محدود خرید کنند تا توزیع کالا‌ها بین همه مردم انجام شود.

جمالی پور افزود: باید از ظرفیت واحد‌های تولید مواد شوینده و بهداشتی و ضد عفونی در استان به خوبی استفاده کنیم و با سرعت دادن مجوز جدید بتوانیم نیاز مردم را تأمین کنیم.

او اضافه کرد: یک واحد قرار شد با دادن مجوز موقت وارد چرخه تولید مواد ضد عفونی شود و دانشگاه علوم پزشکی هم بر نحوه کیفیت تولید محصولات نظارت جدی داشته باشد.

استاندار گفت: یکی از مسائل مهم در این شرایط نظارت بر نحوه تولید این کالا‌ها و سپس توزیع مناسب است تا مردم معطل تهیه اقلام بهداشتی نشوند.

او از دستگاه قضائی خواست برنحوه خروج کالا‌های بهداشتی و ضد عفونی از کارخانه‌های استان نظارت بیشتری کنید.

جمالی پور افزود: توزیع اقلام بهداشتی باید درست و کالا‌ها فراگیر باشد و از فرمانداران انتظار داریم در این کار ورود کنند و تعزیرات حکومتی هم بازرسی در بخش تولید را تشدید کند.

او در خصوص جمع آوری دارو‌های تاریخ گذشته از داروخانه‌ها گفت: باید این اقلام ماهانه با کمک شهرداری‌ها از داروخانه‌های سطح شهر جمع آوری و به صورت بهداشتی معدوم شود تا سلامت مردم به مخاطره نیفتد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار