ماجرای مخلوط بودن آب و بنزین در جایگاه سوخت صدرا چه بود؟

مدیر کنترل و نظارت بازرسی پخش فرآورده‌های نفتی فارس، آغشتگی بنزین با آب در جایگاه پردیس جاده صدرا را تایید کرد و گفت: صاحب جایگاه مقصر شناخته و ۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جریمه شد.

ماجرای مخلوط بودن آب و بنزین در جایگاه سوخت صدرا چه بود؟

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید یوسف موسوی مدیر کنترل و نظارت بازرسی پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس با اشاره به اینکه جایگاه دار باید رضایت صاحبان ۳۸ خودرو را نیز جلب کند، اظهار کرد: روز جمعه ۹ اسفند پس از انتشار این خبر و گزارشات دریافتی، کارشناسان نظارتی در محل جایگاه حاضر و بررسی‌های دقیق را انجام دادند که معلوم شد به دلیل بارندگی‌های اخیر در حوضچه مخازن جایگاه، آب باران با بنزین مخلوط شده است.

او، مقدار حجم آب وارد شده به مخزن ۳۴ هزار لیتری را ۴۵۰ لیتر اعلام کرد و افزود: عرضه بنزین آغشته به آب در جایگاه سوخت موجب خرابی و توقف ده‌ها خودرو شد که صاحبان خودرو با تجمع در مقابل پمپ بنزین مراتب اعتراض خود را اعلام کردند.

موسوی با تاکید بر اینکه از طریق دوربین‌های جایگاه خودرو‌های آسیب دیده قابل شناسایی هستند، اضافه کرد: افرادی که در این روز اقدام به سوخت گیری کرده اند در صورت خرابی خودرو می‌توانند به جایگاه مراجعه و شکایت خود را برای رسیدگی ارائه دهند.
او در پاسخ به این سئوال که سرانجام بنزین‌های آغشته شده به آب چه خواهد شد؟ گفت: سوخت به انبار بازگشت داده می‌شود و پس از آبگیری مورد مصرف قرار می‌گیرد.

رئیس بازرسی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس، اضافه کرد: ۲۷۹ جایگاه با ۳ هزار و ۵۱۰ نازل در استان فعال است که ۵۷ جایگاه از این تعداد در ۳ ماه اخیر مورد بررسی قرار گرفته اند.

موسوی ادامه داد: با حضور نیرو‌های بازرسی و همراهی سازمان استاندارد به طور مستمر کنترل کمی و کیفی سوخت هر ده روز یکبار بدون اطلاع قبلی توسط واحد کنترل کیفیت مهندسی فرآورد‌های منطقه فارس انجام می‌شود.

او از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق شماره تلفن ۳۲۲۶۳۳۱۲ واحد رسیدگی به شکایات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی فارس مشکلات خود رامطرح تا موضوع رسیدگی شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.