انجام ۳ هزار ماموریت در هفته اخیر توسط فوریت‌های پزشکی گیلان

در روز‌های گذشته ۳ هزار مأموریت توسط اورژانس گیلان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، دکتر پیمان اسدی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با اشاره به آماده باش تمام ۶۲ پایگاه اورژانس گیلان برای مقابله و کنترل ویروس کرونا، اظهار کرد: نحوه برخورد با بیماران مبتلا به ویروس کرونا به پرسنل اورژانس ابلاغ شد و مرکز eoc و mcmc اورژانس گیلان به حالت آماده باش در آمد.

وی با بیان اینکه در شهر رشت ۴ دستگاه آمبولانس برای حمل بیماران مشکوک به کرونا اختصاص داده شده است، گفت: در شهرستان‌هایی که کد دوم دارند، این آمبولانس‌ها به عنوان آمبولانس پشتیبان در نظر گرفته شد تا سایر آمبولانس‌ها آلوده نشود.

رئیس اورژانس گیلان با اشاره به ثبت ۳۰ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ اورژانس استان، ادامه داد: بیش از سه هزار مأموریت توسط اورژانس گیلان نیز طی روز‌های انجام شده است.

اسدی به افزایش ۴۰ درصدی مأموریت‌های اورژانس گیلان در یک هفته گذشته اشاره و تاکید کرد: شهروندان فقط برای موارد اورژانسی با ۱۱۵ تماس بگیرند و در صورت نیاز به مشاوره در خصوص ویروس کرونا با شماره ۴۴۰۱ تماس حاصل نمایند.

وی در خاتمه از پرسنل خدوم و زحمتکش اورژانس پیش بیمارستانی که خستگی ناپذیر خط مقدمان جبهه سلامت هستند و ۲۴ ساعته در شرایط سخت کنونی در حال خدمت رسانی به ملت شریف هستند تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.