مدیرعامل باشگاه پارس‌جنوبی:

تراکتور، تیم میلیاردی بود که شکستش دادیم

مراد مرادی گفت: برد مقابل تراکتور از نان شب واجب‌تر بود و این تیم میلیاردی را شکست دادیم.

تراکتور، تیم میلیاردی بود که شکستش دادیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراد مرادی مدیرعامل باشگاه پارس‌جنوبی جم، درخصوص برتری این تیم مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: برد مقابل تراکتور از نان شب هم برای تیم ما واجب‌تر بود. یک روز قبل از بازی با هومن افاضلی صحبت کردم و حرف او این بود که فاصله بردهای تیم را در نیم‌فصل دوم کمتر کنیم. خدا را شکر می‌کنم که روز گذشته، یک تیم میلیاردی را شکست دادیم. 

مرادی درباره صحبت‌های برخی از بازیکنان تراکتور مبنی بر تاثیرگذار بودن اشتباهات داوری در این بازی بیان کرد: اگر قرار بر این صحبت‌ها باشد، بیشترین ضررها را تیم پارس‌جنوبی در لیگ برتر داشته است. بازی‌های تیم ما را مقابل استقلال، پرسپولیس و صنعت نفت آبادان ملاحظه کنید تا متوجه این موضوع شوید.


بیشتر بخوانید: اظهارات حاج صفی مصداق نشر اکاذیب است


مدیرعامل باشگاه پارس‌جنوبی ادامه داد: روز گذشته به‌خاطر شجاعتی که تیم ما داشت، بازی مقابل تراکتور را بردیم. از روزی که افاضلی به تیم آمده است نتایج خوبی می‌گیریم و این نشان می‌دهد مربی با دانشی جذب کردیم و در ادامه هم خواهیم دید، که بهترین نتایج را به دست خواهیم آورد.

او درمورد لغو نشدن رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا بیان کرد: ساعتی پیش با مسئولان سازمان لیگ صحبت کردم و آن‌ها به من گفتند که بازی‌های لیگ ادامه خواهد داشت اما گویا پس از پایان رقابت‌های هفته بیست و دوم، تصمیم جدیدی اتخاذ خواهد شد.


بیشتر بخوانید: اعتراض نوری به تعطیل نشدن رقابت‌های لیگ برتر فوتبال


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار