فرهنگسراهای شهر کرمانشاه ضدعفونی شدند

رئیس اداره سلامت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از بیماری کورنا در ادارات و مناطق شهرداری خبر داد.

فرهنگسراهای شهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سامان شیرزادی رئیس اداره سلامت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از بیماری کورنا در ادارات و مناطق شهرداری خبر داد.

رئیس اداره سلامت اجتماعی شهرداری کرمانشاه گفت: با هماهنگی مرکز بهداشت شهرستان در خصوص آگاه سازی و آموزش صحیح شهروندان و پرسنل شهرداری آخرین هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم و با تمام توان با توجه به اهمیت موضوع بصورت جهادی به این مبحث ورود کرده ایم.

سامان شیرزادی افزود: گند زدایی شهر، پخش ماسک و لوازم بهداشتی بین پرسنل شهرداری، گند زدایی از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و فرهنگسرا‌های شهر از جمله اقداماتی بوده که در طی چند روز اخیر انجام گردیده است.

طی دیداری رئیس اداره سلامت شهرداری با رییس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه داشت آخرین اقدامات انجام شده و تمهیدات لازم بررسی گردید.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار