فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام (ع) خبر داد؛

تشکیل قرارگاه شفا برای مقابله با کرونا در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) خبر داد از تشکیل قرارگاه شفا برای مقابله با کرونا در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام خبر داد.

تشکیل قرارگاه شفا برای مقابله با کرونا در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار جمال شاکرمی استان ایلام اظهار کرد: سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با افتخار برای سلامتی مردم، آمادگی کامل و همه جانبه برای مقابله و کنترل ویروس کرونا دارد.

او با بیان اینکه درمانگاه‌های سپاه ایلام تا بازگشت به شرایط عادی و در راستای خدمت به مردم استان در آماده باش خواهند بود، از انجام اقدامات ویژه برای مقابله با این ویروس خبر داد و تصریح کرد: قرارگاه دائمی شفا در سطح سپاه و در شهرستان‌ها و همچنین رصد و پایش روزانه موضوع و برنامه‌ریزی برای اجرای مراحل بعدی فعال شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، از آمادگی گردان جنگ نوین جهت پاکسازی و گندزدایی معابر و محل‌های پرتردد شهر خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده این اقدام انجام خواهد گرفت.

شاکرمی از اعزام گروه‌های جهادی به دانشگاه علوم پزشکی جهت کمک و مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: سپاه برای کمک به مردم در هر شرایطی از آمادگی لازم برخوردار است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.