مصرف آب شرب در لرستان افزیش۵۰ درصدی داشته است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: باتوجه به رعایت نکات بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، پیش‌بینی می‌شود مصرف آب شرب در استان بین ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حمیدرضا کرموند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان اظهار داشت: اکنون که به دلیل رعایت کردن نکات بهداشتی در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مجبور به استفاده از آب شرب هستیم، لازم است که صرفه‌جویی مصرف آب در دستور کار قرار گیرد.

او ادامه‌داد: علاوه بر شرایط بحرانی که در خصوص کرونا پیش آمده، شاهد مصرف آب در خانه تکانی‌ها هم هستیم که پیک مصرف را تا چندین برابر افزایش می‌دهد.

کرموند بیان کرد: پیش بینی می‌شود مصرف آب در لرستان ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش یابد و اگر این سرانه مصرف افزایش داشته باشد شاهد افت فشار خواهیم بود.

او افزود: طبق نظر کارشناسان هر ۲۰ ثانیه مصرف آب برای شست و شوی دست‌ها برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ۱۵ تا ۳۰ لیتر آب مصرف می‌شود.

کرموند بیان کرد: همواره در اسفندماه به دلیل خانه تکانی مصرف آب بالا می‌باشد و باتوجه به رعایت نکات بهداشتی در خصوص ویروس کرونا مشترکین با صرفه‌جویی خود شرکت آب و فاضلاب شهری استان را همیاری خواهند کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.