کروناویروس شرکت ال‌جی را نیز به تعطیلی کشاند

شرکت ال‌جی دیسپلی، پس از مشاهده ابتلای فردی به ویروس کرونا، بطور موقت تعطیل شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینگجت، پس از تعطیلی کارخانه‌ای متعلق به سامسونگ بر اثر مشاهده ابتلا به ویروس کرونا، این بار نوبت به شرکت کره‌ای ال‌جی رسید.

شرکت ال‌جی دیسپلی (LG Display) وابسته به کمپانی ال جی که از بزرگترین تولیدکننده‌های پنل ال‌ای دی و صفحات تلفن‌های هوشمند در جهان به شمار می‌رود، اعلام کرد کارخانه خود در «گومی» کره جنوبی را بطور موقت تعطیل کرده است. این اقدام پس ازآن صورت می‌گیرد که جواب آزمایش ابتلا به ویروس جدید کرونا موسوم به «کووید-۱۹» برای یک متصدی بانک در نزدیکی این کارخانه مثبت از آب درآمد.

این شرکت اعلام کرد انتظار دارد تا تولیدات خود را از سوم مارس از سر بگیرد؛ اما نگفت این تعطیلی چه تأثیری بر خروجی تلفن‌های همراه این شرکت خواهد داشت.

در حالی که بسته شدن شرکت ال‌جی دیسپلی، بدون شک بر تولید تلفن‌های همراه با برند ال جی تأثیر می‌گذارد؛ اما ممکن است شرکت‌های دیگر نیز از این تعطیلی متضرر شوند. ال جی دیسپلی برای شماری از کارخانه‌ها و شرکت ها، صفحات نمایش تولید می‌کند که از جمله آن می‌توان به گوشی‌های آیفون، ساخت شرکت اپل اشاره کرد. تعطیلی چنین شرکتی حتی به مدت محدود و چند روزه و در صورتی که پیش تولیداتی از قبل نداشته باشد، می‌تواند به کمبود و خسارت منجر شود.

در حالی که در پی شیوع ویروس کرونا، شرکت آیفون در خصوص کمبود تجهیزات هشدار داده، شرکت مایکروسافت نیز اعلام کرده در نتیجه تأثیر ویروس «کووید-۱۹» بر بخش کامپیوتر، نمی‌تواند انتظارات در این بخش را برآورده کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار