آغاز طرح پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طرح جابجایی مسافران نوروزی ۹۹ از بیست و پنجم اسفند ماه به مدت ۲۱ روز اجرا می‌شود.

 سفرهای نوروزیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در راستای برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مسافران طرح جابجایی مسافران نوروزی ۹۹ از بیست و پنجم اسفند تا شانزدهم فروردین ماه به مدت ۲۱ روز اجرا خواهد شد.

او افزود: از فردا دوازدهم اسفند ماه پیش فروش بلیت به صورت حضوری و غیر حضوری آغاز می شود افزایش نرخ بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی در بازه زمانی دوره طرح، حداکثر با ضریب ۱.۲ جهت جبران تردید یکسر خالی اعمال خواهد شد.

کرمی عنوان کرد: ضرورت درج شماره تماس در بلیت‌ها و الزام به پاسخگویی شبانه روزی مسئولان این شرکت با اعمال نظارت مضاعف و مستمر نیز مورد تاکید است همچنین بر ضرورت مانیتورینگ ناوگان توسط شرکت‌های حمل و نقل مسافری تاکید و تأمین و جابجایی ناوگان در راه مانده نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان کرد: ۱۱ شرکت و مؤسسه فعال مسافری سواری، ۲۳ شرکت و مؤسسه فعال مسافری مینی بوسرانی، ۳۳ شرکت و مؤسسه فعال مسافری اتوبوسی و ۶۷ شرکت و مؤسسه مسافری در سطح استان کرمانشاه فعالیت دارد.

این مسئول عنوان کرد: ۱۶ پایانه مسافری عمومی، چهار پایانه مسافری خصوصی، ۴۴ مرکز اسقاط خودرو و چهار مرکز طب کار در سطح استان کرمانشاه فعال است  ۱۹۶ دستگاه اتوبوس با عمر متوسط ۸ سال، ۹۰۸ دستگاه مینی‌بوس با عمر متوسط ۲۸ سال و ۸۶۶ دستگاه خودرو سواری با عمر ۱۱ سال در اختیار ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه قرار دارد.

کرمی بیان داشت: پنج نفر از رانندگان بخش مسافری تا ۲۵ سال سن، ۱۱۳ نفر بین ۲۵ تا ۲۹ سال، یک هزار و پنج نفر بین ۳۰ تا ۳۹ سال، یک هزار و ۵۱ نفر بین ۴۰ تا ۴۹ سال سن، یک هزار و ۱۵ نفر ۵۰ و بالاتر از سن دارند و در مجموع شمار رانندگان بخش مسافری در سطح استان کرمانشاه به ۳ هزار و ۱۸۹ نفر می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در طول ۱۱ ماه امسال به وسیله ۳۴۳۳ دستگاه اتوبوس ۹۴۶ هزار و ۱۵۸ مسافر در قالب ۵۰ هزار و ۵۸۴ سفر جابجا شده همچنین طی این مدت به وسیله ۲۹ هزار و ۶۳۰ مینی‌بوس، یک میلیون و ۶۶۳ هزار مسافر در قالب ۱۰۰ هزار و ۲۲۰ سفر جابجا شدند.

او گفت: در این بازه زمانی به وسیله ۱۸۹۸ دستگاه خودرو سواری ۸۶۸ هزار و ۶۷۰ مسافر در قالب ۲۲۴ هزار سفر جابجا شدند و مجموع وسایل نقلیه ناوگان حمل و نقل عمومی طی ۱۱ ماه ۳۴ هزار و ۹۶۸ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری بوده که در مجموع ۳ میلیون و ۴۷۷ هزار مسافر را در قالب ۳۷۳ هزار سفر جا به جا کردند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار