تولید روزانه بیش از ۱۸ هزار ماسک در شیراز

خط تولید روزانه بیش از ۱۸هزار ماسک بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عزیزی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به ورود بیماری تنفسی کرونا ویروس جدید به کشور و ابتلای برخی از هموطنان، به یک باره نیاز به تجهیزات حفاظتی از جمله ماسک بهداشتی افزایش یافته و ذخیره موجود در بازار کشور، پاسخگوی تقاضای عمومی نبوده است.

او افزود: در این خصوص، تشکل اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با پیگیری و هماهنگی‌های صورت گرفته، موفق به احیای سوله یک کارگاه تولیدی غیرفعال واقع در شهرک صنعتی شیراز شد و با نصب و راه اندازی تجهیزات لازم، کار تولید ماسک‌های کاغذی بهداشتی را آغاز کرده است.

عزیزی ادامه داد: این ماسک‌های بهداشتی که در سایز‌ها و کاربرد‌های متنوع تولید می‌شوند، دارای کیفیت بالا و استاندارد‌های لازم و مطلوب است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گفت: در حال حاضر این واحد تولیدی در سه نوبت کاری و در مجموع روزانه ۱۸هزار ماسک کاغذی با کیفیت تولید کرده که همه این محصولات از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مراکز بهداشتی و درمانی و نیز داروخانه‌های استان توزیع و در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.

عزیزی با تاکید بر لزوم پیشگیری و رعایت دستورات بهداشتی از سوی مردم، از همگان خواست تا اخبار و اطلاعات درباره بیماری کرونا ویروس جدید را تنها از منابع خبری رسمی کشور دریافت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۸:۴۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
من خیاط هستم میخواستم مشغول به کار شوم
آخرین اخبار