تخریب بنا‌های غیر مجاز در محدوده تنگ حمام چوار

فرمانده انتظامی استان ایلام از تخریب بنا های غیرمجاز و رفع تصرف ۶۰ هکتار از اراضی زراعی در تنگه حمام واقع در بخش چوار خبر داد.

تخریب بنا‌های غیر مجاز در محدوده تنگ حمام چوار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در سنوات گذشته عده‌ای از افراد محلی منطقه بخش چوار اقدام به تصرف و ساخت و ساز در قسمتی از مناطق بکر و طبیعی تنگ حمام که محل تفرجگاه عموم مردم بود کرده بودند.

او افزود: با توجه به تاکید ریاست قوه قضائیه مبنی بر مبارزه با زمین خواری و بازپس گیری اراضی طبیعی و نیز در پی اعترضات مردم محلی شهرستان چوار موضوع باز پس گیری اراضی تحت تصرف در دستور کار پلیس قرار گرفت.

یاری بیان کرد: نیروی انتظامی برای رفع تصرف اراضی مذکور، با تعامل مطلوب وخوبی که با بزرگان و ریش سفیدان محلی داشت تلاش کرد با همکاری اعضای شورای معتمد پلیس و بزرگان و ریش سفیدان موضوع را بدون هیچگونه مشکلی اراضی تحت تصرف را باز پس گیرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام مطرح کرد: متاسفانه برخی از افراد سودجو، این موضوع را نادیده گرفته و به این مهم بی توجهی کردند، لذا نیروی انتظامی بر اساس دستور مقام قضائی و در راستای وظایف قانونی و ذاتی خود برابر چارچوب وظایف محوله، برای بازپس گیری اراضی طبیعی تحت تصرف اقدام کرد.

او اظهار کرد :پلیس با خویشتنداری و با تدابیر اندیشیده شده ومدیریت صحیح ومنطقی و با دعوت به آرامش افرادی که قصد اخلال در انجام ماموران نیروی انتظامی داشتند اقدام به  قلع وقمع و باز پس گیری ۶۰ هکتار از اراضی تحت تصرف تنگ حمام شهرستان چوار کرد.

سردار یاری از مشارکت کلیه نهاد‌ها به ویژه دادستان استان ایلام و دستگاه قضائی و همچنین مردم ولایتمدار شهرستان چوار که در انجام این ماموریت با پلیس همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.