اتحادیه های صنفی آموزش های لازم برای پیشگیری از کرونا را فرا گرفتند

رییس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا آموزش های لازم را از طریق اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف به بازاریان داده خواهدشد.

کرونا ویروسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، رضا سلیم ساسانی رییس اتاق اصناف کرمانشاه گفت:از آنجا که کسبه و بازاریان بیشترین ارتباط را با شهروندان دارند در راستای پیشگیری از شیوع آموزشهای لازم را از طریق اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف به بازاریان داده خواهدشدبرخی نکات بهداشتی و ایمنی را صنوف باید رعایت کنند و بر اساس قانون نیز بازرسی دوره ای از آنها انحام شده و موارد لازم رعایت گردیده است.

او بیان کرد: با توجه به برگزار نشدن جلسات و گردهمایی ها، آموزش های لازم از طریق فضای مجازی و ارسال پیامک های آموزشی از طریق کانال اتاق اصناف به بازاریان و کسبه داده خواهد شده است.

او گفت: اتاق اصناف همایش های اصناف و مرکز آموزش اصناف را فعلا تعطیل کرده همچنین ضروری است نانوایان به دلیل ارتباط نزدیک با مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند و در نحوه تحویل دادن نان به مردم مراقبت لازم را داشته باشند.

او گفت:  بازرسان اصناف با حضور در واحدهای صنفی و مغازه ها موارد لازم را در جهت جلوگیری از شیوع کرونا ویروس به صاحبان واحدها آموزش داده و نسبت به رعایت نکات ایمنی نیز نظارت و بازرسی لازم را علاوه بر نظارت بر افزایش بی رویه قیمت های برخی اقلام مورد نیاز همشهریان را انجام میدهند.

ساسانی افزود: انشالله که در استان با توجه به شرایط میتوانیم با کمک افراد تاثیرگذار، معتمدین بازار، فعالین اجتماعی، اصناف و با درک متقابل و اعتماد به یکدیگر شرایط را مدیریت کرده و این بحران را نیز با همدلی و همکاری همچون مشکلات گذشته عبورنماییم.

او گفت: واحدهای صنفی استان کرمانشاه در شرایط عادی بسر می برند و جای هیچگونه نگرانی نیست و هرگونه دستورالعمل بهداشتی نیز توسط کسبه رعایت می گردد  کلیه نمایشگاههای فروش بهاره و گل وگیاه نیز در جهت سلامتی همشهریان عزیز لغو گردید.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.