هفته بیست وششم لالیگا ؛

توقف اتلتیکو در خانه اسپانیول انتهای جدولی

شاگردان سیمئونه در ادامه رقابت های لالیگا مقابل اسپانیول متوقف شدند.

توقف اتلتیکو در خانه اسپانیول انتهای جدولیبه گزارش   خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال اتلتیکو مادرید و اسپانیول در ادامه رقابت‌های هفته بیست و ششم لالیگا به مصاف یکدیگر رفتند که‌ای نبازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

شاگردان سیمئونه در این بازی نمایش چندان خوبی نداشتند و خیلی زود و در دقیقه ۲۴ بازی دروازه شان را به اشتباه گشودند تا حسب کار به سود حریف شود، آن‌ها پس از این گل حملات زیادی را ترتیب دادند، اما نتوانستند تا پایان نیمه نخست مسابقه گلی به ثمر برسانند.

اتلتیکو مادرید در نیمه دوم این بازی بهتر شدند و سرانجام در دقیقه ۴۷ بازی توانستند بازی را به تساوی بکشند و کار را برابر کنند، این دیدار در نهایت با تساوی به پایان رسید تا با ان یک امتیاز اتلتیکو مادرید با ۴۴ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی باقی بماند و نتواند به رده سوم بازگردند. اسپانیول هم با این تساوی ۲۰ امتیازی و در انتهای جدول باقی ماند.

پیش از این بازی هم تیم‌های فوتبال بیلبائو و یارئال با هم بازی کرده بودند که بیلبائو توانسته بود با یک گل برنده بازی باشد. رقابت‌های لالیگا امشب شاهد برگزاری جذاب و دیدنی ال کلاسیکو خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار