میدان مرکزی میوه و تره بار الغدیر ضدعفونی شدند

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان، میدان مرکزی میوه و تره بار الغدیر ضدعفونی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بابک ربیعی  رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز گفت: با توجه به استقبال شهروندان از میدان مرکزی الغدیر وبرای ایجاد آرامش روانی و خدمت رسانی مطلوب به آنان میدان مرکزی میوه و تره بار اهواز به دقت ضدعفونی شد.

او افزود: ضدعفونی کردن بازار روز‌ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند به راحتی در میدان الغدیرو بازارروز‌ها حضور پیدا کرده و بدون نگرانی اقلام مصرفی خود را خریداری کنند.

ربیعی با اشاره به این‌که اولویت این سازمان، حفظ بهداشت و تأمین سلامت شهروندان است، بیان داشت: ضدعفونی کردن میدان الغدیر و بازارچه‌ها از اولویت‌های ضدعفونی کردن و گندزدایی در سازمان ساماندهی مشاغل شهری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز در پایان با دعوت از عموم مردم نسبت به رعایت اصول و ضوابط بهداشت فردی هنگام مراجعه به این میدان الغدیر و بازار چه‌ها، گفت: از شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم هنگام مراجعه به میدان و بازار‌های میوه و تره بار، حتماً از ملزومات بهداشتی شخصی از جمله ماسک و دستکش به ویژه برای جدا کردن انواع میوه و محصولات مورد نظر استفاده کنند.

 میدان مرکزى میوه و تره بار الغدیر از ساعت ۲۱ الى ۱۱ بدون کوچکترین وقفه اى در حال خدمت رسانى به شهروندان شریف اهوازى است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.