کشف کارگاه احتکار و تولید ماسک‌های تقلبی در شهرضا

دادستان شهرستان شهرضا گفت: کارگاه احتکار و تولید ماسک‌های تقلبی در شهرضا کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امیرحسین رزاز زاده دادستان شهرستان شهرضا با اشاره به کشف کارگاه احتکار و تولید ماسک‌های تقلبی در شهرضا اظهار داشت: افراد مرتبط با این کارگاه دستگیر شدند و اشد مجازات برای افرادی که با سلامت مردم بازی می‌کنند اعمال خواهیم کرد.

او تصریح کرد: با ورود ویروس کرونا به شهرضا و نگرانی‌هایی که در پی آن ایجاد شده است، بسیاری از اقشار در کنار یکدیگر به مقابله با این ویروس پرداخته‌اند، اما متأسفانه برخی سوداگران دنبال سو استفاده بوده و اقدام به جمع‌آوری، دپو و احتکار ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و نیاز‌های مردم کرده‌اند که برای مقابله با این افراد، دستورات لازم اعمال شده است.

دادستان شهرستان شهرضا با اشاره به تولید ماسک‌های غیر بهداشتی در این کارگاه عنوان داشت: این کارگاه‌ها در پوشش یک برند معروف و با ابتدایی‌ترین وسایل ماسک را تولید می‌کردند که کاملاً غیر بهداشتی بود و تمام این اقلام قبل از ورود به بازار توقیف و دستورات لازم برای معدوم شدن آن‌ها داده شد.

رزاز زاده گفت: تشدید نظارت بر کارگاه‌ها افزایش پیدا می‌کند تا مراکز و انبار‌های کالا‌های ضروری برای این بیماری مانند ماسک را مورد بازبینی قرار دهند تا مشکل خاصی در این زمینه در شهر رخ ندهد.

او  ابراز داشت: وظیفه ما این است با افرادی که با نیازمندی‌های اقشار جامعه سوداگری می‌کنند برخورد کنیم، به ویژه امروز که در برخی شهر‌ها ویروس کرونا باعث ایجاد بیماری شده است.

دادستان شهرستان شهرضا تاکید کرد: با افرادی که رعب و وحشت در فضای مجازی ایجاد می‌کنند برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا هم گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی این شهرستان در شناسایی و بازرسی از یک کارگاه زیرزمینی، بیش از ۵۴ هزار ماسک غیر بهداشتی، ۳۱۹ رول مواد اولیه، ۳۰ رول نخ نگهدارنده و ۲۵ گونی جلد پلاستیکی ماسک کشف و جمع آوری کردند.

سرهنگ صادق کاظم زاده افزود: در بررسی اولیه ماموران انتظامی مشخص شد، در این کارگاه به روش غیر مجاز ماسک‌های بهداشتی تولید و سپس در بسته‌هایی با برند‌های خارجی و به قیمت بالا به فروش می‌رفته است.

او گفت: صاحب متخلف این کارگاه دستگیر و پرونده‌ی وی برای بررسی بیش‌تر به مراجع قضایی ارسال شده است.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.