ارتش سوریه پاکسازی شهر راهبردی سراقب را آغاز کرد

ارتش سوریه پس از آنکه امروز مجددا کنترل شهر راهبردی «سراقب» را به دست گرفت، پاکسازی این شهر را آغاز کرده است.

ارتش سوریه پاکسازی شهر راهبردی سراقب را آغاز کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه گزارش داد با اشاره به این که گروه‌های تروریستی تصور می‌کردند می‌توانند دوباره به سراقب نفوذ کنند در نتیجه حملاتی را آغاز و تلاش کردند با استفاده از ابزار‌های رسانه‌ای بخصوص رسانه‌های وابسته به ترکیه این حملات را بزرگنمایی کنند و بگویند داخل سراقب هستند حال آن که ارتش سوریه در سراقب حضور دارد و مواضع خود را در این شهر تثبیت کرده است.

ارتش سوریه اکنون کار پاکسازی سراقب از مواد منفجره به جای مانده از تروریست‌ها را آغاز کرده است و همزمان با این پاکسازی به تعقیب تروریست‌ها در مناطق اطراف سراقب نیز ادامه می‌دهد تا تروریست‌های باقی مانده در گوشه و کنار را نیز نابود کند.

در ادامه گزارش آمده است: سراقب که ترکیه رؤیای تسلط بر آن را در سر می‌پروراند اکنون تحت سیطره ارتش سوریه است و ارتش با اجرای عملیاتی، مواضع و تجهیزات تروریست‌ها را هدف قرار می‌دهد و می‌کوشد همه کانون‌های حضور آن‌ها را نابود کند. ارتش دستاورد‌های زیادی کسب کرده و خسارات زیادی به آن‌ها وارد کرده است. این مناطق به قتلگاه تروریست‌ها تبدیل شده است.

یگان‌های مهندسی ارتش سوریه هم اکنون مشغول پاکسازی شهر هستند و ارتش نیز مواضع خود را در سراقب تثبیت می‌کند.

ارتش سوریه امروز کنترل شهر راهبردی «سراقب» در استان ادلب را بار دیگر در دست گرفت. تروریست‌ها هشتم اسفند توانسته بودند سراقب را به اشغال خود درآورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار