بقاع متبرکه استان سمنان شستشو و ضدعفونی شدند

مدیرکل اوقاف استان سمنان از شستشو و ضدعفونی مستمر بقاع متبرکه استان برای پیشگیری از بروز بیماری کرونا خبر داد و گفت: موارد بهداشتی توسط امنای بقاع به مردم گوشزد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف استان سمنان در جلسه پدافند غیرعامل اوقاف استان سمنان گفت: در راستای جلوگیری رعایت بهداشت محیطی، شستشو و ضدعفونی مستمر بقاع متبرکه استان در دستور کار هیئت‌امنا و ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های استان قرار گرفته است.

او با بیان اینکه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا یکی از بهترین راه‌ها رعایت بهداشت محیطی است، افزود: علاوه بر شستشوی بقاع متبرکه استان بیان نکات به زائران و مراجعان بقاع متبرکه درباره ویروس کرونا نیز در سطح استان صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف استان سمنان گفت: هیئت‌امنای بقاع متبرکه استان به صورت مستمر و روزانه ضد عفونی محیط را انجام می‌دهند تا مخاطرات این حوزه کاهش یابد.

تدینی بیان کرد: ملت ایران در طول سال‌های گذشته مشکلات فراوانی را با همدلی و صبر و رعایت نکات لازم پشت سر گذاشته‌اند و این بار هم با کمک هم کرونا را شکست خواهیم داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار