با حکم وزیر بهداشت؛

دبیرستاد ملی مدیریت بیماری کرونا منصوب شد

وزیر بهداشت، جمشیدی را به عنوان دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا منصوب کرد.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،از سوی سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حمیدرضا جمشیدی به عنوان دبیرستاد ملی مدیریت بیماری کرونا منصوب شد.

متن این حکم به شرح زیر است:
 
جناب آقای دکتر حمیدرضا جمشیدی

با توجه به سوابق اجرایی ارزنده تان و تجربه سال‌های سخت دفاع مقدس، بدینوسیله بعنوان دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا منصوب می‌شوید.

اهم انتظارات از جنابعالی عبارتند از:

۱- هماهنگی در تشکیل مستمر جلسات

۲- ارسال دستور جلسات حتی الامکان با فاصله مناسب قبل از تشکیل

۳- تدوین صورتجلسات و پیگیری مراحل اجرائی

۴- پایش نحوه اجرای مصوبات ستاد و اعلام گزارش سریع هرگونه عدم اجرا توسط دستگاه‌های ذیربط

۵- جلب مشارکت و هماهنگی بین اعضاء ستاد و دستگاه‌ها در راستای برنامه‌های اجرائی و علمی که می‌تواند به کوتاهتر شدن زمان حضور بیماری در کشور کمک کند.

۶- تشکیل جلسات مستمر قرارگاه اجرائی مدیریت بیماری کرونا در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که با حضور صاحب نظران، مدیران اجرائی بخش سلامت و دانشگاه‌ها به عنوان جانشین اینجانب.

۷- تدوین و ابلاغ سریع شرح وظایف کمیته‌های ستاد، تشکیل جلسات مستمر با مدیران و نمایندگان کمیته ها، پیگیری و اعلام گزارش آن‌ها در جلسات ستاد

۸- نظارت بر عملکرد دانشگاه‌های علوم پزشکی و ستاد‌های استانی و اعلام گزارش مستمر به اینجانب

۹- مدیریت بر بخش‌های ستادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در معاونت‌های مختلف، به خصوص نظارت بر نحوه تامین و توزیع مایحتاج دانشگاه‌ها و مراکز بهداشتی درمانی کشور از قبیل مواد مصرفی، تجهیزات، تخت بیمارستانی، نیروی انسانی و غیره، همچنین نیاز‌های مالی جهت پشتیبانی برنامه در سطح ملی

۱۰- جمع آوری نظارت کمیته‌های علمی، اپیدمیولوژی و دیگر مراجع جهت پیش بینی بیماری و زمان پیک و کاهش رفتار تهاجمی ویروس و ارائه آن به جلسات ستاد و همچنین اعلام گزارش نحوه مدیریت، کاستی ها، نقاط ضعف و قوت عملکرد ستاد‌های استانی و اطلاع رسانی لازم به آن‌ها جهت اصلاح رویه‌های اجرائی.

توفیق جنابعالی را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار