صنعت در تجهیز بیمارستان کنگان کمک کند

امام جمعه کنگان گفت:مجموعه عظیم صنعت در تجهیز بیمارستان کنگان به ویژه در شرایط اضطراری کنونی همت جدی کند.

سزسیربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در حال حاضر محل رجوع مردم شهر‌های مختلف استان و برخی استان‌های همجوار است بیان کرد: مجموعه عظیم صنعت در تجهیز بیمارستان کنگان به ویژه در شرایط اضطراری کنونی همت جدی کند.

او تصریح کرد: یکی از مصوبات و درخواست‌های جدی شورای فرهنگ عمومی حمایت عملی مجموعه صنعت از بیمارستان امام خمینی (ره) است که امیدوارم این مهم با سرعت اجرایی شود.

امام جمعه کنگان با اشاره به بیماری و ویروس خطرناک کرونا یادآور شد: فرهنگ سازی برای مقابله با این ویروس خطرناک وظیفه‌ای همگانی و نیازمند عزمی ملی است.

محمودی همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی در خصوص راه‌های پیشگیری و مبارزه با این ویروس، رعایت مسائل بهداشتی فردی و اجتماعی، همراهی و همکاری با پیشگامان و تلاشگران عرصه بزرگ سلامت و تهیه و تامین ماسک برای مردم تاکید کرد.

او در پایان با اشاره به مصوبه کاهش زمان مجالس ختم بر لزوم همراهی مردم و هیات امنای مساجد و حسینیه‌ها برای تحقق این مصوبه تاکید و از برخی خانواده‌ها در این زمینه تشکر کرد.

فرماندار کنگان  نیز با اشاره به جایگاه شورای فرهنگ عمومی گفت: تقویت جبهه انقلاب و شورای فرهنگ عمومی، تقویت سرمایه‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت جوانان در دستور کار شورا قرار گیرد.

سید علی پاکنژاد در ادامه ضمن تشکر از پزشکان و پرستاران به اقدامات صورت گرفته در شهرستان برای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا اشاره و عنوان کرد: با توجه به خطرات مواد زاید و ضایعات، ۷ کارگاه ضایعاتی در شهرستان تا کنون پلمپ شده است.

او در خصوص کمبود ماسک نیز گفت: اداره صنعت و معدن و تجارت در هفته جاری تعدادی ماسک با اولویت مراکز درمانی به ویژه بیمارستان توزیع خواهد شد.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی به مشکلات بیمارستان نیز اشاره و بر ضرورت حمایت صنعت از حوزه درمان با اولویت بیمارستان امام خمینی (ره) تاکید کرد.

او  در پایان ضمن تاکید بر همراهی مردم و لزوم مراقبت‌های بهداشتی به موضوع بالا رفتن مصرف آب اشاره و بیان نمود: همه در زمینه مصرف آب صرفه جویی در مصرف را مبنا قرار دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.