واکنش کلوپ به از دست رفتن قهرمانی لیورپول به دلیل شیوع ویروس کرونا

پس از شیوع ویروس کرونا در کشور‌های مختلف، شایعاتی مبنی بر تعطیلی مسابقات لیگ برتر انگلیس و از دست رفتن قهرمانی لیورپول به وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال لیورپول در  فصل جاری رقابت های لیگ برتر، عملکرد کم نظیری داشته و با ۷۹ امتیاز مقتدرانه صدر جدول را در اختیار دارد. قرمز‌های آنفیلد با منچستر سیتی که رده دوم را در اختیار دارد، ۲۲ امتیاز اختلاف دارند و دور از انتظار است که شاگردان کلوپ در ۱۰ هفته پایانی رقابت‌ها لغزشی داشته باشند که قهرمانی شان به خطر بیفتد.

در حالی که لیورپول در صدر جدول لیگ برتر شرایط بسیار خوبی دارد و حتی تیم‌های رقیب هم تقریبا قهرمانی این تیم  را پذیرفتند، انتشار ویروس کرونا در کشور‌های مختلف جهان، باعث به وجود آمدن شایعاتی مبنی بر تعطیلی لیگ برتر و نیمه تمام ماندن این رقابت شده است.


بیشتر بخوانید: شبح کرونا بر سر هواداران فوتبال اروپا/ هواداران لیورپول قرنطینه شدند


با این حال یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول این شایعات را جدی نگرفته و آن‌ها را خنده دار می‌داند. کلوپ در این باره گفت: هواداران ما برای باور نکردن این حرف‌ها به اندازه کافی باهوش هستند.

لیورپول در بازی هفته گذشته برابر واتفورد، پس از ۲۷ هفته شکست ناپذیری با نتیجه ۰-۳ مغلوب واتفورد شد. با این حال لیورپولی‌ها بیش از همیشه به قهرمانی تیمشان و شکستن طلسم ۳۰ ساله ناکامی در رسیدن به این هدف امیدوارند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.