به منظور جلوگیری از گسترش کرونا

پلمب ۶۳ سفره خانه و مهمان پذیر در دو شهرستان

ماموران انتظامی شهرستان‌های نور و بابلسر ۶۳ مهمانپذیر و سفره خانه سنتی متخلف را پلمپ کردند.

پلمب ۶۳ سفره خانه و مهمان پذیر در دو شهرستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی نور گفت: طرح نظارت بر مهمانپذیر‌ها و مسافرخانه‌ها در شهرستان نور به منظور پیشگیری از شیوع کرونا اجرا شد و ماموران این فرماندهی با همکاری اداره بهداشت از همه مهمنپذیر‌ها و خانه مسافر‌های این شهرستان بازدید کردند.

او از پلمب ۳۰ واحد خانه مسافر به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی نور از متصدیان مهانپذیرها، تالارها، هتل ها، مراکز اسکان مسافر خواست برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از پذیرش مسافر تا اطلاع بعدی خودداری کنند.


پلمپ ۳۳ سفره خانه سنتی در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی بابلسر نیز از پلمب ۳۳ سفره خانه سنتی متخلف به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی و انتظامی خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

او از شهروندان خواست برای حفظ سلامت خود فرزندان خود و پیشگیری از هرگونه آسیب‌های اجتماعی و پزشکی با پلیس همکاری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار