فرماندار رومشگان خبر داد؛

نخستین مورد ابتلا به کرونا در رومشگان مشاهده شد

فرماندار رومشگان از ابتلای نخستین فرد به ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، نعمت اله دستیاری فرماندار رومشکان با اعلام این خبر افزود: بر اساس گزارش‌های ارسالی به ستاد مدیریت کرونا در شهرستان رومشگان فرد مبتلا پیش از این سفری به تهران داشته که به دلیل مشکوک بودن بیماری به بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت اعزام شد.

او اظهار داشت: پس از قرنطینه و آزمایشات لازم متاسفانه امروز جواب تست ویروس کرونا برای این فرد مثبت اعلام شد.

فرماندار رومشکان ادامه داد: خانواده این فرد نیز توسط شبکه بهداشت تحت نظارت و قرنطینه می‌باشند و امیدواریم این ویروس به آن‌ها و یا شخص دیگری سرایت نکرده باشد.

دستیاری افزود: با توجه به وضعیت سفید شهرستان، تا کنون تمام خودرو‌های ورودی از یک مسیر واحد تست و غربالگری می‌شوند و رومشگان تحت کنترل است.

او اظهار داشت: برخی کسبه که فعالیتشان برای عموم ضروری نیست باید تعطیل شوند و در صورت همکاری نکردن از طریق مراجع قضایی برخورد و نسبت به پلمپ واحد صنفی شان اقدام می‌شود.

فرماندار رومشکان از مردم رومشکان تقاضاکرد: توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و از رفت و آمد‌های غیر ضروری، اجرای مراسمات، دید و بازدید پرهیز کرده و درخانه بمانند.

تا کنون ۲۸۹ نفر بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده که از این مجموع ۴۴ نفر بهبود یافتند و متاسفانه ۲۵ نفر فوت شدند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۱:۰۰ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
امار دقیق مبتلایان در کوهدشتو بگید وضیعتش بحرانیه
United States of America
ناشناس
۰۱:۰۰ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
امار دقیق مبتلایان در کوهدشتو بگید وضیعتش بحرانیه