استقرار تیم‌های بهداشتی در ورودی‌های ۶ گانه گیلانغرب

فرماندار گیلانغرب گفت : تیم‌های بهداشتی در ورودی‌های ۶ گانه به این شهرستان به منظور ارزیابی مسافران برای مقابله با شیوع و انتشار ویروس کرونا مستقر می‌شوند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت : تیم‌های بهداشتی در ورودی‌های ۶ گانه به این شهرستان به منظور ارزیابی مسافران برای مقابله با شیوع و انتشار ویروس کرونا مستقر می‌شوند و نسبت به بررسی افراد از لحاظ تب و بیماری‌های ویروسی اقدام می‌کنند.

او گفت : در خصوص ایجاد تسهیلات نوروزی در این شهرستان متناسب با ادامه روند شیوع بیماری کرونا و تصمیم‌های وزارت بهداشت ودرمان تصمیم گیری خواهد شد و در شرایط فعلی ایجاد هرگونه کمپ نوروزی و یا محل اجتماعات ممنوع است.

او افزود: این تصمیم به منظور رفاه حال مردم بوده و انتظار می‌رود مردم نیز در این خصوص نهایت همکاری را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: در مناطق گردشگری به ویژه مناطق تفریحی ناودار و گلین نیز تاکید می‌شود از هرگونه فعالیت منجر به ایجاد اجتماعات خودداری شود.

محمودیان گفت: با واحد‌های عرضه گوشت غیرمجاز در حاشیه شهر و نقاط گردشگری برخورد می‌شود و تمام مکان‌های غیرمجاز تعطیل و پلمب می‌شوند.

او افزود: در ۴۸ ساعت گذشته معابر شهر گیلانغرب و سرمست ضدعفونی و گندزدایی شده و این کار تا پایان هفته جاری همچنان ادامه خواهد یافت.

علی رستمی دادستان گیلانغرب از برخورد دستگاه قضایی با افراد متخلف و پلمب واحد‌های غیربهداشتی و غیرمجاز خبرداد و گفت: دستگاه قضایی متناسب با خط مشی تعیین شده از وزارت بهداشت به منظور رفاه مردم و کنترل بازار با افراد سودجو به شدت برخورد می‌کند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.