اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در عربستان ثبت شد

عربستان از ثبت اولین مورد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، عربستان از اولین مورد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داد.

مقامات عربستانی ادعا کردند که این فرد پیش از ورود به عربستان در ایران بسر می‌برده و از راه بحرین خود را به خاک عربستان رسانده است.

پیش از این نیز عربستان سفرهای حج را برای کشورهای حاشیه خلیج فارس به طور موقت تعلیق کرد. عربستان پیش از این متهم بود که درباره کرونا پنهان‌کاری می‌کند و موارد ابتلا به این ویروس را اعلام نمی‌کند. 

کرونا که ابتدا در چین شایع شد به سرعت در جهان گسترش یافت. علی‌رغم سرعت بالای شیوع این ویروس آمار مربوط به تلفات کرونا  پایین گزارش شده است. چین با بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا اعلام کرده تا حد زیادی توانسته این ویروس را شکست دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۳:۲۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
مگه انتظار دیگه ای هم میشه از این گاوها داشت ؟؟!! خب واضح بود که میگن از ایران به کشورشون انتقال داده شده !! ما با کشورهای هم مرز خودمون تابحال چنین موردی نداشتیم و اصلا شاید از کشورهای همسایه به کشور ما داره میاد وزیاد میشه ولی عربستان با اینهمه فاصله کشورهای همجوارش را ول کرده و میگه از ایران !! این عربستان تا همین آمریکا که الان داره میدوشدش و پشتیبانیش میکنه آخر هم تا همین آمریکا بن سلمان را مثل صدام زمین نزنه !! آدم نمیشه و نمیشن !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
بدتر و کثبف تر و خطرناک تر از کرونا بن سلمانه که چند سالیه به جان عربستان افتاده .
آخرین اخبار