محلول ضدعفونی بین رانندگان تاکسی در سنندج توزیع شد

سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اقدام به توزیع محلول ضدعفونی بین رانندگان تاکسی و ضدعفونی تمامی تاکسی‌های فعال در حوزه حمل و نقل عمومی نموده است.

محلول ضدعفونی بین رانندگان تاکسی در سنندج توزیع شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امیر جمشید نژاد رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اظهار داشت: به دنبال شیوه و اپیدمی ویروس کرونا در سطح کشور این سازمان تمام تلاش خود را در راستای پیشگیری ازگسترش شیوع این ویروس انجام داده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج افزود: در همین راستا تمامی اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت مستمر و مرتب ضدعفونی و گندزدایی شده است.

او از توزیع محلول ضدعفونی بین رانندگان تاکسی در سنندج خبر داد و گفت: این سازمان علاوه بر این اقدام به ضدعفونی تمامی تاکسی‌های ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور پیشگیری از گسترش و شیوع ویروس کرونا نموده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج همچنین افزود: دستورالعمل‌های بهداشتی نیزدر قالب برچسب در اختیار رانندگان جهت نصب در داخل تاکسی قرار گرفته تا در معرض دید مسافران باشد.

جمشید نژاد از کلیه رانندگان ناوگان تاکسی رانیدرخواست نمود: در صورت نیاز مجدد به محلول ضد عفونی کنند ه نماینده خطوط با مراجعه به خودرو‌های گشت و بازرسی این محلول را تحویل و در بین رانندگان تاکسی توزیع کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.