تکذیب پذیرش افراد مبتلا به ویروس کرونا در هتل‌های کردستان

رئیس جامعه هتلداران استان کردستان اخبار منتشر شده در فضای مجازی مربوط به پذیرش و اسکان مسافر و افراد مبتلا به کروناویروس در هتل‌های کردستان را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،عبدالحمید حمیدی، رئیس جامعه هتلداران استان کردستان گفت: هرگونه پذیرش مبتلایان به کروناویروس در هتل‌های کردستان را به شدت تکذیب می‌کنم و این امر شایعه جدید فضای مجازی برای ایجاد اختلال در شرایط روحی و روانی جامعه است.

او با تأکید بر شناسایی افرادی که عامل پخش این شایعات در فضای مجازی هستند، افزود: جامعه هتل‌داران استان کردستان پیگیری و شناسایی این افراد را از طریق پلیس فتا و مراجع قضایی استان حق قانونی خود می‌داند.

رئیس جامعه هتلداران استان کردستان اعلام کرد: از مردم خونگرم و نجیب استان کردستان و گردشگران دوستدار فرهنگ، تاریخ و هنر کردستان تقاضا داریم به چنین شایعاتی توجه نکنند.

او با اشاره به اینکه تمام واحد‌های اقامتی جامعه هتلداران استان کردستان براساس قوانین و مقررات جاری اقدام به پذیرش و اسکان مسافر می‌کنند، اظهار کرد: یکی از قوانین جامعه هتلداران سالم بودن و دوری از هرگونه مریضی افراد است که پذیرش‌گران مراکز اقامتی آموزش‌های لازم را در این مورد دیده‌اند.

حمیدی به بازرسی و نظارت مداوم بازرسان مرکز بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری از کلیه تأسیسات گردشگری استان اشاره و اعلام کرد: تا کنون هیچ مورد مشکوکی به مراکز اقامتی استان کردستان مراجعه نکرده است. با توجه به اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته در این مورد وجود هرگونه مورد مشکوک را سریعا به مراکز نظارتی، بهداشتی و انتظامی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

رئیس جامعه هتلداران استان کردستان افزود: همچنین اسامی کامل و آمار دقیق تمامی مسافران پذیرش شده در هتل‌ها بصورت آنلاین در سامانه اداره کل اماکن نیروی انتظامی ثبت و قابل رؤیت است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.