سامانه ۴۰۳۰، همراه مردم در بحران کرونا

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از پاسخگویی پرسش‌های هموطنان در سامانه ۴۰۳۰ درخصوص ویروس کرونا با همکاری مخابرات استان خبر داد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: براساس هماهنگی صورت گرفته مخابرات ایران با وزارت بهداشت، سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ به منظور پاسخگویی به پرسش های مردم درخصوص ویروس کرونا در مخابرات منطقه راه اندازی شد و افرادی که نیازمند مشاوره در خصوص ویروس کرونا باشند می توانند از این سامانه بهره مند شوند.

او افزود: در این رابطه تعدادی از همکاران مرکز پاسخگویی ۱۱۸ استان آموزش های لازم اولیه را طی روزهای گذشته سپری کردند و از امروز در صف پاسخگویی قرار گرفتند و آماده ارائه خدمات و مشاوره به شهروندان هستند.

به گفته فلاح زاده، سامانه ۴۰۳۰ مربوط به وزارت بهداشت است که باتوجه به ترافیک تماس، مقرر گردیده که مخابرات استان خوزستان در خصوص ارائه مشاوره به شهروندان بخشی از تماس‌های شهروندان همیاری نماید.

شیوع ویروس کرونا طی روزهای گذشته در کشور و بسیاری از استان ها از جمله خوزستان سبب ابتلا برخی شهروندان به این بیماری شده و علائم آن با آنفلونزا شباهت دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Zahra baharfar
۲۰:۲۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
توی فضای مجازی یک جدول یا نمودار هست ک میگه درصد کرونا تا ۸ اردیبهشت ادامه داره و اوج این ویروس روزهای ۸-۹ فروردینه آیا درسته یا نه