«قصه ما راست شد» به بازار کتاب آمد

کتاب «قصه ما راست شد» اثر محمود خلیلی از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شد.

«قصه ما راست شد »منتشر شد

محمود خلیلی نویسنده، در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتشار کتاب جدیدش گفت: کتابم با عنوان «قصه ما راست بود» در انتشارات سوره مهر بهمن ماه امسال در ۱۳۲ صفحه منتشر شد. این کتاب را در حوزه دفاع مقدس نوشتم و ۱۵ داستان را در برمی گیرد. تم اصلی آن خاطرات واقعی خودم است که در زمان جنگ سرباز بودم. اکثر اسامی که در کتاب از آن‌ها یاد شده است، تغییر کردند تا شائبه‌ای پیش نیاید و کسی ناراحت نشود. دو سال و نیم طول کشید تا مجوز انتشار آن صادر شود.

او افزود: به دلیل اینکه خودم در زمان جنگ در منطقه حضور داشتم و برای زنده نگه داشتن یاد شهدایی که از گردان لشکر زرهی انصار الحسین همدان بودند، کتاب «قصه ما راست بود» را نوشتم. می‌خواستم نسل امروز که حافظه تاریخی ندارند، با خواندن کتاب متوجه شوند چه بر ما گذشته است و برای نسل امروز درسی باشد. در کتاب چهره جنگ طلبان را نشان دادم تا مشخص شود، بچه‌ها با چه خلوص نیتی در جنگ حضور داشتند و نسل امروز بداند چرا به جنگ ما دفاع مقدس می‌گویند.

این نویسنده اظهار کرد: کتاب دیگری را که مجموعه‌ ۲۱ داستان درباره دفاع مقدس است، در دست نگارش دارم. این کتاب را هم بر مبنای خاطراتم از دوران دفاع مقدس نوشتم. دو کتاب دیگر را هم آماده کردم و منتظرم بازتاب کتاب جدیدم را ببینم و بدانم مخاطب این نوع کتاب را دوست دارد یا نه.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار