انتشار فهرست رنگ بندی احتمالی اتومبیل Ford Bronco

در پی شایعات پیاپی پیرامون خودروی برونکو، اخیرا فهرست رنگی برای این خودروی مورد انتظار منتشر شده که شامل ده رنگ احتمالی اتومبیل مذکور می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،خودروی جدید Bronco شرکت فورد به زودی قرار است تا وارد بازار جهانی اتومبیل شود. این خودرو یکی از موضوعات اصلی شایعات در چند ماه گذشته بوده است که قرار شده پس از حدود ۲۰ سال بازسازی شود. گفتنی است که مدتی پیش تصاویر جاسوسی این اتومبیل نیز در فضای مجازی منتشر شد. شایعات مختلفی درباره این اتومبیل در سراسر فضای مجازی وجو دارد، برخی از آن‌ها نیز از نمونه‌های برگرفته شده از مدل برونکو حکایت دارند. همچنین برخی منابع مدعی هستند که خودروی برونکو قرار است با مدلی بدون سقف نیز به بازار آید. اما در حال حاضر جدیدترین و پر سر و صداترین شایعه، انتشار فهرستی از رنگ‌های ممکن اتومبیل است. برخی از منابع خبری مدعی هستند این فهرست از خود شرکت فاش شده و از یک شایعه صحت بیشتری دارد.

انواع رنگ‌های Ford Bronco

یک منبع خبری اخیرا فهرستی را با عنوان رنگ‌های اتومبیل Ford Bronco برای سال ۲۰۲۱ منتشر کرده است. در واقع این خودرو در واقع بخشی از سایت را تشکیل می‌دهد و وبسایت مذکور از کاربران درخواست می‌کند تا رنگ مورد نظر خود برای اتومبیل جدید شرکت فورد را انتخاب کنند. گفتنی است این وبسایت در هفته‌های پیش نیز فهرست رنگی را برای خودروی F ۱۵۰ منتشر کرد که حالا آن خودرو به صورت رسمی قابل نمایش و تست رنگ به صورت مجازی و آنلاین است.

انتشار لیست رنگ احتمالی اتومبیل Ford Bronco

در فهرست قرار داده شده برای خودروی برونکو، مجموعتا ده رنگ قرار دارد. این رنگ‌ها شامل طیفی از طوسی متالیک تا مروارید نارنجی سایبری، قرمز تند و رنگ آبی طوسی که Area 51 نام دارد می‌شود. طرفداران این شرکت همچنین می‌توانند شاهد حضور رنگ سفید آکسفورد باشند که مدت‌هاست در شرکت فورد مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این که برخی از عدم وجود رنگ آبی روشن در این فهرست رنج می‌برند، انتظار می‌رود که طیف رنگی بیشتری در آینده به صورت رسمی به این فهرست اضافه شود. در حال حاضر شرکت فورد از قبول هرگونه اخباری درباره جزئیات اتومبیل برونکو خودداری می‌کند، در نتیجه هیچ اخبار دقیق و مطمئنی برای این خودرو وجود ندارد. با این حال شرکت فورد اعلام کرده که انتظار مخاطبین در اواخر مارس و یا اوایل آپریل با معرفی رسمی خودرو به پایان می‌رشد.


بیشتر بخوانید: اقدامات پیام‌رسان‌های داخلی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار