بهبود و ترخیص بیمار ریوی مبتلا به کرونا در خنداب

بیمار ریوی ۵۵ ساله مبتلا به کرونا در خنداب پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شد.

بهبود و ترخیص بیمار ریوی مبتلا به کرونا در خنداببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، عبدالرضا حاجی علی بیگی فرماندار شهرستان خنداب  گفت: یکی از بیماران مبتلا به کرونا که خانمی ۵۵ساله و مبتلا به بیماری ریوی بود، با مراقبت‌های انجام شده بهبود یافته و پس از ۹ روز از بیمارستان این شهر ترخیص شد.

این بیمار در بیمارستان شهر خنداب قرنطینه و بستری شد مورد درمان قرار گرفت و در نهایت پس از ۹ روز درمان بهبودی کامل او اعلام شد.

از ابتدای ورود کرونا ویروس به استان مرکزی تا کنون ۱۳ بیمار مبتلا به کرونا پس از بهبودی از مراکز درمانی استان مرکزی ترخیص شدند.

دکتر عزت اله بهزادی نیا متخصص طب اورژانس هم که به کرونا مبتلا و پس از طی دوران نقاهت بهبود یافت با اشاره به استرسی که کرونا ویروس برای هموطنان ایجاد کرده، گفت: کرونا یک عفونت ویروسی هست و قطعا مشکلی برای هم وطنان ایجاد نخواهد کرد و نگران نباشند.

بهزادی نیا افزود: مردم مراقب باشند و در صورت ابتلا به بیماری کرونا روحیه خود را حفظ کنند؛ به دستورالعمل دارویی عمل کنند و این را بدانند که مبتلایان به کرونا ویروس به راحتی ترخیص خواهند شد.


سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: با رعایت نکات بهداشتی، شستن مداوم دست‌ها و تردد نکردن در مکان‌های عمومی می‌توان به راحتی از ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد

او اضافه کرد داد: از مردم تقاضا دارم در کاهش انتشار کووید۱۹ ما را همراهی و کمک کنند و فعلا به غیر از مواقع اضطرار از منزل خارج نشوند.

در حال حاضر علاوه بر مراکز تعیین شده برای مبتلا به کرونا در شهرستان‌های استان مرکزی در مرکز استان مرکزی هم سایت ویژه بیماری کرونا در بیمارستان آیت الله خونساری اراک دایر شده و افراد مشکوک در این بیمارستان بستری می‌شوند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.