الزام بیمارستان‌ها به اجرای مصوبات کمیته مبارزه با کرونا ویروس

بیمارستان ها، کلینیک ها، مراکزدرمانی دولتی و خصوصی ملزم به اجرای مصوبات کمیته مبارزه با کرونا ویروس هستند.

الزام بیمارستان‌ها به اجرای مصوبات کمیته مبارزه با کرونا ویروسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فریدون رحمانی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: کلیه بیمارستان ها، کلینیک ها، مراکز درمانی دولتی و خصوصی ملزم به اجرای مصوبات کمیته مبارزه با کرونا ویروس هستند.

او با اشاره به اینکه بخش اورژانس بیمارستان‌ها به عنوان پیش ورودی فعال و شبانه روزی بیمارستان و پرمخاطره‌ترین ومهم‌ترین بخش بیمارستان در ارائه خدمات فوریتی و حیات بخش است، تأمین تجهیزات و نیروی آموزش دیده را در این بخش در مواجهه با بیماران با اهمیت دانست.

رحمانی از کارکنان تریاژ بیمارستان‌ها خواست: تا موارد مشکوک را به واحد‌های اختصاصی و اتاق‌های ایزوله ارجاع و بیمارستان‌ها علامت گذاری و نشان دار کردن مسیر انتقال بیماران مشکوک از واحد تریاژ به اتاق‌های ایزوله یا بستری را جدی بگیرند.

او همچنین از ایجاد تمهیدات ویژه در کلینیک امام علی (ع) و بیمارستان هاجر (س) شهرکرد خبر داد و گفت: با تمهیدات مناسب باید تردد بیماران در کلینیک‌ها به حداقل برسد.

رحمانی افزود: با توجه به احتمال بحران و افزایش بیماران، کارشناسان، پزشکان و کادر درمانی، خدماتی در سایر شهرستان‌های استان در صورت تمایل به همکاری می‌توانند اطلاعات خود را شامل نام و نام خانوادگی، سمت، محل خدمت، و شماره همراه را به سامانه ۱۰۰۰۸۴۹۵۱۳۷ پیامک نمایند.

او اضافه کرد: به منظور آموزش مداوم بیماران و مراجعین تراکتی در خصوص آموزش‌های لازم در جهت رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و آشنایی با علایم بیماری و سامانه‌های اطلاع رسانی در خصوص بیماری در هنگام مراجعه بیماران به پزشکان در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.