مکان‌های شلوغ برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باید تعطیل شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از آنجایی که حضور پر تعداد مردم در اماکن شلوغ موجب افزایش سرعت انتشار ویروس کرونا می‌شود باید تعطیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان  در بازدید از ستاد کرونا سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تمامی اتباع بیگانه که بصورت غیر مجاز وارد استان شوند با تمهیداتی از همان نقطه به کشورشان برگشت داده می‌شوند و به آنان اجازه ورود داده نخواهد شد.

اوگفت: گروهی از اتباع کشور‌های همسایه به قصد زیارت از طریق مرز‌های رسمی سیستان و بلوچستان وارد می‌شوند که پیش‌بینی شده با مدیریت نیروی انتظامی به سمت استان‌های دیگر هدایت شوند و با توجه به وضعیت کرونا در داخل شهر زاهدان تردد نداشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: روز بازارها، مراسمات مختلف در تالار‌ها هر چه سریعتر توسط شهرداری و سایر سازمان‌ها باید مدیریت و در صورت امکان تعطیل شود و شهرداری زاهدان نسبت به جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر اقدام کند.

او تاکید کرد: گندزدایی محیط در سطح گسترده‌ای برای کاهش میزان آلودگی در سیستان و بلوچستان آغاز شده که لازم است همه سازمان‌ها با کمک دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نسبت به گندزدایی محیط کار ادارات و محیط‌های پرتردد اقدام کنند.

موهبتی افزود: در منطقه سیب و سوران که بیمارستان راه‌اندازی نشده در صورت نیاز بیمارستان مدیریت بحران استانداری برای این امر در نظر گرفته شده که باید تجهیزات موردنیاز بیشتر به این مکان منتقل و برای ارائه خدمت آماده شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار