پلمب واحد تولید کننده موادضدعفونی کننده غیربهداشتی در سمنان

با همکاری دستگاه‌های مربوطه یک واحد تولید موادضدعفونی کننده غیربهداشتی و متخلف در سمنان مشاهده، پلمپ و عوامل آن نیز راهی مراجع قضایی شدند.

دکتر حسین رستم زاده معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي وخدمات بهداشتي درماني استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه اولویت استفاده از مواد ضدعفونی کننده و الکلی با کادر درمانی و همراه بیماران است گفت: از مردم درخواست می‌شود از خرید اضافی این مواد پرهیز کنند و در فضای خانه تنها از صابون و مایع استفاده شود.

او افزود: سودجویان زیادی در حال حاضر به دنبال افزایش قیمت این کالا‌ها بوده و روز گذشته با همکاری دستگاه‌های مربوطه یک واحد تولید موادضدعفونی کننده غیربهداشتی و متخلف در سمنان مشاهده، پلمپ و عوامل آن نیز راهی مراجع قضایی شدند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي وخدمات بهداشتي درماني استان سمنان تصریح کرد: نیاز است مردم از احتکار مواد ضدعفونی کننده در منزل و حضور در مکان‌های پرتردد و بازار‌ها و مسافرت پرهیز کرده و بیشتر در خانه بمانند.

وی افزود: کنترل بازار توزیع مواد بهداشتی تنها از طریق دستگاه‌ها امکان پذیر نبوده و نیاز است مردم هم در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را اطلاع دهند.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.