استقرار پایگاه‌های سلامت هلال احمر برای غربالگری مسافران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: پایگاه‌های سلامت جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در فرودگاه، ترمینال شهید کاویانی و راه آهن استان مستقر شدند.

 هلال احمر به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرزین معتمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: با توجه به تصمیمات ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا از امروز تیم‌های امدادی این جمعیت در فرودگاه، ترمینال شهید کاویانی و راه آهن کرمانشاه مستقر شدند.

او افزود: تیم‌های امدادی جمعیت استان در پایگاه‌های سلامت با توزیع بروشور‌های آموزشی، تب سنجی و غربالگری، آموزش‌های لازم را نیز در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا به مسافران خواهند داد.

 معتمدی با اعلام اینکه امدادگران هلال احمر در این ایستگاه‌ها مجهز به دستگاه تب سنج هستند،بیان کرد: با اجرای این طرح مسافرینی که تب داشته و مشکوک به بیماری کرونا باشند به پایگاه‌های سلامت مراجعه و پس از شناسایی، جهت پیگیری‌های لازم به مراکز درمانی معرفی خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در پایان گفت: خدمات این تیم‌ها در فرودگاه، ترمینال شهید کاویانی و راه آهن کرمانشاه در دو شیفت صبح و عصر همزمان با ورود مسافرین به استان انجام خواهد شد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار