اعلام تایید ۲ مورد آزمایش مثبت کرونا در اسدآباد

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: نتیجه آزمایش کرونای دو نفر در این شهرستان مثبت بود و خوشبختانه هر دو نفر رو به بهبود هستند.

اعلام تایید ۲ مورد آزمایش مثبت کرونا در اسدآباددکتر بهنام رضا مخصوصی رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: پس از ارسال نمونه‌های متعدد از موارد مشکوک به کرونا و انجام آزمایش‌ها در آزمایشگاه تخصصی، امروز ۲ مورد تست ابتلا به ویروس کرونا در اسدآباد مثبت اعلام شد.

او با بیان اینکه هم اکنون وضعیت عمومی این بیماران خوب است و از بیمارستان مرخص شده اند افزود: این بیماران تحت مراقبت سیستم‌درمانی بودند و این افراد قبل از مشخص شدن جواب تحت درمان قرار گرفته و هم اکنون نیز تحت درمان خانگی هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد بیان کرد: این دانشکده وظیفه خود می‌داند در اولین فرصت اطلاعات مربوط به بیماری کرونا را صادقانه با مردم شریف شهرستان اسدآباد در میان بگذارد و انتظار دارد، مردم هم به شایعات و سخنان غیر مستند که موجب تشویش و اضطراب عمومی، توجهی نکنند.

مخصوصی با تاکید بر اینکه مردم برای کنترل و متوقف نمودن این ویروس، در خانه بمانند ادامه داد: انتظار ما همچنان رعایت نکات بهداشتی و مراقبت از سلامت خود و خانواده‌ها در عین آرامش و آگاهی است و از مردم هم می‌خواهیم از تردد‌های غیر ضروری اجتناب کنند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.