رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک:

ورودی تاریک شیراز از سمت بوشهر، روشن می شود

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شیراز از شروع عملیات اجرایی تامین روشنایی بلوار امیر کبیر خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه، ورودی تاریک شهر شیراز از سمت بوشهر، از امکانات روشنایی بهره مند خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نواب قائدی ضمن تمجید از تلاش شهرداری منطقه نه شیراز در شروع عملیات اجرایی این پروژه، پیگیری درخواستها و مطالبات شهروندان را از مهمترین اقدامات در دستور کار شورای شهر و مدیریت شهری دانست و گفت: اجرای عملیات تامین روشنایی ورودی شهر شیراز از سمت بوشهر، مطالبه به حق شهروندان شیرازی بوده است.

او ادامه داد: این اقدام علاوه بر اینکه موجب افزایش سطح امنیت اجتماعی و تبدیل فضای بی دفاع شهری به فضایی آرام می شود، در ارتقاء وجهه و شان شهر شیراز نیز موثر خواهد بود.

قائدی مسافت اجرای این پروژه را به طول 700 متر عنوان و اضافه کرد: این طرح از تقاطع شهید علی پور تا ابتدای تقاطع غیر همسطح استاد محمد بهمن بیگی اجرایی می شود.

این عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه ورودی های شهر نقش مهمی در برجسته ساختن تصویر شهر ایفا می کنند، گفت: از آنجا که ورودی هر شهری، اولین سطح برخورد مسافران، شهروندان و گردشگران با شهر مقصد را شکل می دهد، بنابر این باید تلاش کرد تا مبادی ورودی شهر، تصویری خوشایند در ذهن مسافران و گردشگران ایجاد نمایند.

قائدی، ساماندهی ورودی شهر از سمت بوشهر و تامین روشنایی آن را نه تنها یک ضرورت کالبدی بلکه یک ضرورت اجتماعی فرهنگی دانست و اظهار داشت: تمام سعی و تلاشمان بر این است تا همه ورودی های شهر شیراز، تصویر ذهنی خوبی از کلیت شهر در ذهن مراجعه کنندگان به این کلانشهر ایجاد کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار