گلی که پارک علم و فناوری البرز به سر پسماند زد

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز گفت: یکی شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری البرز موفق به طراحی و ساخت دستگاه های تفکیک و دفع انواع پسماندهای خانگی و شهری شد.

مهران مهدوی، مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شرکت ستاره آریا نوین آیلین، از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری البرز موفق به طراحی و ساخت دستگاه های تفکیک و دفع انواع پسماندهای خانگی و شهری و زباله های آلاینده محیط زیست شد.

حمید عباسعلی زاده، مدیرعامل شرکت ستاره آریا نوین آیلین نیز افزود: شرکت ستاره آریا نوین آیلین تولیدکننده دستگاه بیو کمپوستر خانگی و صنعتی در ایران است که توانسته انواع دستگاه های تفکیک و دفع انواع پسماندهای خانگی و شهری و زباله های مراکز مختلف اداری را طراحی و تولید کند که با استقبال خوب هم مراکز دولتی و خصوصی و هم خانواده ها مواجه شده است.

او با اشاره به این که یکی از ماموریت های این شرکت توجه به بهبود و حفظ محیط زیست است، گفت: با استفاده از این دستگاه شرایط حفظ محیط زیست و امکان تبدیل زباله های تولیدی به کود و سایر محصولات قابل استفاده فراهم می شود.

مدیر عامل شرکت آیلین درباره ویژگی های این دستگاه ها و مدل های آن افزود: این دستگاه ها با عنوان دستگاه های کمپوستر استارکلین با ظرفیت و مدل دو تا سه کیلوگرم تا ۵۰۰ و ۱۰۰۰ کیلوگرم تولید می شود که برای خانواده ها و منازل تا مصارف بالاتر شهری و صنعتی کاربرد دارد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.