پلمپ ۲ باشگاه ورزشی در یاسوج

مسؤول روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ باشگاه ورزشی در یاسوج به دلیل بی توجهی به هشدار‌های بهداشتی پلمپ شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،امان حاتمی مسؤول روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ باشگاه ورزشی این استان واقع در شهر یاسوج به دلیل بی توجهی به هشدار‌های بهداشتی پلمپ شدند.

  مسؤول روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دلیل پلمپ این ۲ باشگاه ورزشی بی توجهی مدیران آن‌ها به تذکر‌ها و هشدار‌های ارائه شده مبنی بر تعطیلی و فعالیت نکردن برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا ویروس بوده است.

او با اشاره به اینکه پلمپ این ۲ باشگاه ورزشی با حضور گروه بازرسی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از متولیان قضایی استان انجام شد؛ اضافه کرد: بازرسی از باشگاه‌ها و مکان‌های ورزشی شهر یاسوج برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس آغاز شد.

حاتمی افزود: این بازرسی در روز‌های آینده در شهر یاسوج و دیگر مناطق کهگیلویه و بویراحمد تشدید شده و با جدیت بیشتری استمرار می‌یابد.

او بیان کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تأکید وزارت ورزش و جوانان تمامی باشگاه‌ها و مکان‌های ورزشی دولتی و خصوصی کشور برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا ویروس تا اطلاع بعدی تعطیل هستند.

 

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.