مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره خبر داد؛

اعلام آمادگی هیئات مذهبی بدره برای مقابله با بیماری کرونا

مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره گفت:هیئات مذهبی، تشکل‌های دینی و فعالان فرهنگی شهرستان بدره برای مقابله با بیماری کرونا اعلام آمادگی کردند.

اعلام آمادگی هیئات مذهبی بدره برای مقابله با بیماری کرونا

میثم کهزادی مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا و بر اساس تکلیف شرعی، جمعی ازجوانان هیئات مذهبی، مداحان، اعضای خانه‌های قرآنی و فعالین فرهنگی شهرستان بدره آمادگی کامل دارند از همه توان خود برای همکاری با شبکه بهداشت و درمان شهرستان بدره و به‌منظور مشارکت مردمی و خدمت‌رسانی جهت مهار کرونا ویروس استفاده کنیم.

او ادامه داد: هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی و فعالان فرهنگی زیرمجموعه سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی دارند در هر جا، مکان و فضایی اعم از هرکاری خدماتی و پرستاری، ضدعفونی کردن روستا‌ها وشهر‌ها با صلاح دید مسئولین ستاد مبارزه با کرونا و شبکه بهداشت و درمان شهرستان بدره به مردم عزیز خدمت نمائیم.

کهزادی  اضافه کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره از بدو شیوع ویروس کرونا با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان، اکثر مساجد را ضدعفونی کرده ایم و ان شاءالله آمادگی کامل جهت ضدعفونی همه اماکن مذهبی، فرهنگی و عمومی درسطح شهر‌ها و روستا‌ها را با همکاری ستاد مبارزه با ویروس منحوس کرونا در شهرستان را داریم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.