تیم ملی فوتسال برنامه‌ای برای حضور در تورنمنت برزیل ندارد

تیم ملی فوتسال کشورمان برنامه‌های خود را تا زمان مشخص شدن جام ملت‌های آسیا لغو کرده و به نظر می‌رسد تیم ملی در تورنمنت برزیل شرکت نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به تعویق افتاد، کادر فنی تیم ملی هم تصمیم گرفت تمرنیات ملی پوشان فوتسال کشورمان را تعطیل کرده تا بازیکنان به باشگاه‌های خودشان برگرداند. حدود چند هفته پیش بود در خبر‌ها آمد که تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است در تورنمنتی چهار جانبه در برزیل حضور پیدا کند و از از تیم‌های روسیه، آرژانتین، برزیل و ایران به عنوان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها نام برده شد.


بیشتر بخوانید: شمسایی: تمام ارگان‌ها و سازمان در تلاش هستند تا کرونا را از بین ببرند


تیم ملی فوتسال کشورمان ابتدا قرار بود ۲۰ فروردین ماه ۲ بازی دوستانه با تیم ملی آرژانیتن برگزار کند، اما تعویق بازی‌های جام ملت‌های آسیا باعث شد این دیدارها لغو شود. از طرفی قرار است در همین تاریخ (۲۰ فروردین) تیم‌های ملی فوتسال برزیل و روسیه در خاک برزیل با یکدیگر دیدار دوستانه‌ای را برگزار کنند. همین موضوع کمیته فوتسال کشورمان را وسوسه کرد که به برزیلی‌ها پیشنهاد دهد تا در قالب یک تورنمنت چهارجانبه با حضور تیم‌های برزیل، روسیه ایران و آرژانتین در این کشور حاضر شود، اما هنوز هیچ پاسخی از سوی برزیلی‌ها به کشورمان داده نشده و این طور که به نظر می‌رسد تورنمنت برزیل به کلی لغو شده است.

همچنین سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در آخرین اظهار نظر خود خبر از لغو تمامی برنامه‌ها و اردو‌های تمرینی تیم ملی را داد و اعلام کرد تا موقعی که زمان و مکان دقیق رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از سوی AFC اعلام نشده، تیم ملی هم هیچ اردویی را برگزار نخواهد کرد و همین مسئله این موضوع را روشن می‌کند که کادر فنی هیچ برنامه‌ای برای حضور در کشور برزیل نخواهد داشت و حتی ممکن است ملی پوشان فوتسال کشورمان بدون انجام بازی دوستانه راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا شوند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا قرار است اوایل خرداد ماه برگزار شود و این طور که از شواهد پیدا است تیم ملی تا آن زمان هیچ بازی دوستانه‌ای را انجام نخواهد داد و شاید ملی پوشان مجبور شوند بدون بازی تدارکاتی پا به مسابقات قهرمانی آسیا بگذارند. به هر حال باید منتظر ماند و دید که کمیته فوتسال در روز‌های آینده چه تصمیماتی را برای خارج شدن از این بلاتکلیفی می‌گیرد تا فوتسالیست‌های کشورمان با آمادگی بالایی راهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شوند.


بیشتر بخوانید: افضل: گیتی پسند یکی از تیم‌های با سابقه‌ لیگ برتر است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار