شهروندان ماسک را از مراکز معتبر تهیه کنند

فرماندار ویژه سقز گفت: شهروندان سقزی ماسک و سایر اقلام بهداشتی را از مراکز مجاز و معتبر تهیه و استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کامیل کریمیان ،فرماندار ویژه سقز ضمن تقدیر از خیران، واحدهای تولیدی و اقشار مختلف جامعه برای توزیع رایگان ماسک و اسپری‌های ضدعفونی در میان مردم، اظهار داشت: شهروندان ماسک مورد استفاده خود را از مراکز بهداشتی تهیه کنند چون احتمال دارد تعدادی از این واحدهای تولیدی و خیاطی که ماسک تولید می‌کنند، آلوده باشند.

او با تاکید براینکه حتی‌الامکان مردم در خانه های خود بمانند تا با این کار از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنیم، افزود: امیدواریم همه ما با رعایت مسایل بهداشتی و دوری از هرگونه تجمع این بیماری را شکست دهیم.

کریمیان با بیان اینکه امروز یک مرد ۶۰ ساله هم به عنوان دومین مورد مشکوک به ویروس کرونا فوت شد، اضافه کرد: تاکنون در شهرستان سقز ۳۲ نفر مشکوک به ویروس کرونا در هر بیمارستان امام خمینی (ره) و تامین اجتماعی بستری و در قرنطینه هستند و خدمات پزشکی به آنها ارائه می‌شود.

او در بخشی از سخنان به ضدعفونی کامل سطح شهر اشاره کرد و گفت: شبانه به ۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی برای ضدعفونی سطح شهر شامل خیابان ها و کوچه ها نیاز داریم که تعداد زیادی از افراد خیر برای تهیه این مواد ما را همراهی کردند.

او ضمن تشکر از بازاریان بخاطر تعطیلی بازار پارچه فروشان و خیاطان تاکید کرد: اغلب کاسب کاران و بازاریان به صورت خودجوش مغازه های خود را برای پیشگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا تعطیل کردند و امیدوارم، بازاریان دیگر نیز بمدت یک هفته این کار را ادامه دهند.

فرماندار ویژه سقز با اشاره به اینکه اگر بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان به بستری و قرنطینه افراد مشکوک به ویروس کرونا اختصاص داده شود بسیار ارزنده و مفید خواهد بود، افزود: این امر بستگی به تصمیم دانشگاه علوم پزشکی کردستان دارد و از حیطه کاری ما خارج است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.