اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار اسلام آبادغرب

مدیر جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب گفت : ۱۳۲ میلیارد و ۹۱۰ میلیون اعتبار برای خرید ادوات کشاورزی، امور دام و اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار این شهرستان در سال‌جاری جذب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کامران کریمی مدیر جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب گفت : ۵۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای خرید ادوات کشاورزی جذب شده که ۴۹ دستگاه تراکتور و ۱۱ دستگاه کمباین به مجموعه ناوگان کشاورزی شهرستان اضافه شده است.

او گفت : در بخش امور دام نیز ۴۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار در قالب تسهیلات بانکی جذب و به کشاورزان و بهره برداران این بخش پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی اسلام آباد غرب با بیان اینکه میزان اعتبار جذب شده برای اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار نیز ۲۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال است، افزود: این اعتبار در قالب تسهیلات بلاعوض برای اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار در سطح ۱۷۹ هکتار از اراضی شهرستان پرداخت و هم اکنون در سطح هفت هزار و ۱٨۴ هکتار از اراضی این شهرستان سیستم‌های آبیاری تحت فشار اجرا شده است.

کریمی از جذب اعتبار چهار میلیارد ریالی برای مرمت و ساخت جاده بین مزارع در بخش مرکزی و اعتبار یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریالی برای لایروبی و بازسازی قنات شاهینی خبر داد و افزود: عملیات اجرایی این دو پروزه نیز به اتمام رسیده است.

او افزود: برای لایروبی قنات تنگ شوهان و برقی شدن چاه‌های آب کشاورزی این شهرستان نیز در مجموع ۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال اعتبار جذب شده است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.