آغاز جشن نیکوکاری در بستر امداد الکترونیک در قزوین

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین از آغاز جشن نیکوکاری به مدت سه روز در بستر امداد الکترونیک خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مومنی مدیر کل کمیته امداد استان گفت: همزمان با سراسر کشور جشن نیکوکاری از امروز با شعار "عید را به خانه‌هایشان ببریم" آغاز شده است و تا ۱۶ اسفند ادامه دارد.

مومنی افزود: با توجه به لزوم انجام مراقبت‌های بهداشتی مرتبط با "کرونا ویروس"، روند اجرای جشن نیکوکاری به صورت غیرحضوری در بستر "امداد الکترونیک" تدارک دیده شده است.

او اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت توصیه‌های وزارت بهداشت، از مردم نیکوکار درخواست می‌کنیم برای دادن کمک‌های خود تا حد امکان از روش‌های غیر حضوری همانند سامانه پیامکی، کد دستوری و سایت کمیته امداد استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: سایت کمیته امداد به نشانی WWW.EMDAD.IR قابلیت دریافت کمک مردمی را دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان اعلام کرد: همچنین کد دستوری # ۰۲۸*۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های مردمی از طریق تلفن همراه به صورت ۲۴ ساعته فعال است که در کنار آن شماره تماس ۳۳۸۰۸ برای استفاده از طریق تلفن ثابت در نظر گرفته شده است.

او خاطرنشان کرد: شماره حساب ۰۱۱۱۶۹۱۹۴۷۰۰۲ نزد بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۲۰۱ هم نزد همین بانک برای مراجعه‌های غیرحضوری در شبکه بانکی در نظر گرفته شده است.

مومنی افزود: با توجه به لزوم رعایت توصیه‌های وازارت بهداشت در باره نبود پایگاه‌های جمع آوری، اما دفاتر کمیته امداد امام (ره) در همه نقاط استان به همراه مراکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های مردمی آمادگی دارند.

او ادامه داد: همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود لازم است امدادگران در ادارات ضوابط بهداشتی را رعایت کنند و کالا‌های اهدایی مردم نیز بعد از ضدعفونی به مددجویان تحویل داده شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: کمک به تأمین لوازم بهداشتی مددجویان و پویش نذر سلامتی از دیگر بستر‌های خدمت رسانی به مددجویان است که امیدواریم با مشارکت مردمی در این زمینه نیز خدمات شایسته‌ای را به مددجویان ارائه کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار