حضور اکیپ‌های بازرسی در سطح بازار شهرستان مرند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان مرند گفت: ۷ اکیپ بازرسی متشکل از بازرسان اداره صمت، تعزیرات حکومتی، اماکن عمومی نیروی انتظامی، اتاق اصناف و اداره بهداشت و درمان تا پایان فروردین در سطح بازار حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، وفادوست رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان مرند گفت: ۷ اکیپ بازرسی متشکل از بازرسان اداره صمت، تعزیرات حکومتی، اماکن عمومی نیروی انتظامی، اتاق اصناف و اداره بهداشت و درمان تا پایان فروردین در سطح بازار حضور خواهند داشت.

وفادوست با بیان اینکه هدف بازرسان کنترل بازار است افزود: گران فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار و امتناع از عرضه محصولات از جمله تخلفاتی هستند که به شدت با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و تاثیر آن بر اقلام بهداشتی گفت: با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی همچنین کسانی که از عرضه آن امتناع کنند یا محصولات بهداشتی را با قیمت فراتر از مصوبه عرضه کنند به شدت برخورد خواهیم کرد.

رئیس سازمان صمت شهرستان مرندگفت: باتوجه به اینکه رعایت بهداشت در رستوران‌ها اهمیت بسیار بالایی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دارد لذا با کسانی که بدون رعایت بهداشت جان مردم را در خطر می‌اندازند مماشات نمی‌کنیم.

اکیپ‌های بازرسی شهرستان مرند از ترمینال، میدان میوه و تربار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و پخش مواد غذایی، داروخانه‌ها و رستوران‌ها بازدید و متخلفان را جریمه کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.